کاکتوس

خشونت علیه زنان

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۰۳ ب.ظ

رفتم دندانپزشکی؛ دندانپزشکه بهم میگه «نازنینکم، کار رو شروع کنیم؟»

هیچی دیگه، همچنان هنگم...

حالا چندش شدن این ادبیات به خاطر کانتکست نامناسب و گوینده‌ای که یکی از بی‌ربط‌ترین آدم‌های دنیا به منه به کنار! اما آخه چرا من؟!!!!


پی‌نوشت1: دارم فکر می‌کنم چه خوب که هنگ شدم. وگرنه میدونم اگر قرار بود با اون لوله‌ای که تو دهنم بود عکس العملی نشون بدم؛ نهایت این بود که لوله رو در بیارم و با لحن محمدصادق و صدای آرومم بگم «من نازنینک شما نیستم!» اونم احتمالا یک لبخند ملیح تحویلم میداد و یک «عروسکم، حالا آروم باش!» می‌گفت. و خب مطمئنا من دیگه اونموقع هنگ میشدم. پس همون بهتر یک مرحله زودتر هنگ شدم و کارم به «عروسکم» نرسید...

پی‌نوشت2: این کلیپ!(با تمام قدیمی بودنش)


  • ۹۴/۰۸/۰۸
  • فاطمه نظریان

نظرات  (۵)

هههههه
پاسخ:
واقعا خنده داره؟!!!
نه
من که ننوشتم خخخخ
پاسخ:
اوهوم!
خب من با هه هه اشتباه گرفتم:(
آدم ها موقعیت خودشون رو گم می کنن این روزا...
خیلی زود هم گم می کنن
متاسفانه:(
پاسخ:
:((
وای جدی فاطمه؟! نازنینکم؟! خیلی باحال بود! ;-) 
منم بودم هنگ میکردم! ما یه معلم فیزیک مرد داشتیم دبیرستان، به همه میگفت گلم! 
یکی از استادهای ارشد خودمون هم که میشناسی اسم نمیارم! ، یه بار سر کلاس من یه چی رو نمیفهمیدم دو بار پرسیدم اونم انگار نمیتونست محتوایی بهتر توضیح بده به جاش بر شدت و حدت کلامش افزود! وسطش گفت فلان بهمان میشه دیگه عزیزدلم! خخخ. البته این دومی از عصبانیت بود دیگه! ;-)
پاسخ:
هما، جدای از بحثی که گفتم، اصلا فکر می‌کنم بعضی کلمه‌ها قشنگن و وقتی اینقدر بعضی‌ها همینجوری همه جا و برای هرکس استفادش میکنن قشنگی اون کلمه‌ها رو لوث میکنن. خب حیف این کلمه‌ها لوث بشن...

:))
اره راست میگی فاطمه. مبتذل میشن. نه به معنای غیراخلاقی. به معنای دم دستی و بیش با افتاده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی