کاکتوس

نشانه‌ها

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ
این روزها که حالم را می‌پرسند؛ قیصرانه گله نمی‌کنم که چرا سراغ بالم را نمی‌گیرید*. پاسخم شده است یک کلمه؛ «نمی‌دونم».
این روزها حالم را گم کرده‌ام. حالم را لابه لای کارهای پایان‌نامه گم کرده‌ام و نمی‌توانم ببینمش. خوب است!  بعضی وقت‌ها خوب است حالت را لا به لای چیزهایی گم کنی. بعضی وقت‌ها نباید از حالت خبر داشته باشی؛ بدانی کجای طیف خوشی و ناخوشی است؛ به دلت چه می‌گوید[حتی اگر خوش باشد گفته‌اش]... بعضی وقت‌ها «نمیدونم»ها برای خودت و دیگران دلنشین‌تر هستند چون نشانه‌اند؛ نشانه‌هایی خوب...
                                                


*اینجا همه هر لحظه می‌پرسند:

«حالت چطور است؟»
اما کسی یک بار از من نپرسید:
«بالت...»


                         قیصر امین‌پور
  • ۹۴/۱۰/۱۸
  • فاطمه نظریان

حالِ خوب

پایان‌نامه

نظرات  (۳)

  • حسن صنوبری
  • گم‎شدن در پایان‎نامه که خیلی خوب است؛ حداقل یک چیزی به سرانجام خوبی می‎شود، از طرفی امید رهایی هم هست.
    پاسخ:
    بله! خوب است...

    آمدم بگم پیدا کردم این جا رو از خیل آدرس های پست های پیشین

    بعد بپرسم حال و بالت چطوره؟

    (:

     

    و من باشم حال آدم ها را بعد از پایان نامه می پرسم و بالشان را!

    بس که بد وضعیتی است!

    پاسخ:
    خوش اومدید:)
    و اما حال من... بگم،«نمیدونم»؟ :)))

    به سلامتی شما دیگه دفاع کردید... دلم نمیاد بگم خوش به حالتون(بعضی وقت‌ها این وضعیت رو دوست دارم)، از طرفی هم دلم می‎خواد بگم خوش به حالتون(بعضی وقت‌ها هم اذیت‌کننده میشه این وضعیت). شما هرکدوم عبارت‌ها رو دوست داشتید بردارید برای خودتون:)
    نه دفاع نکردم (:
    هر چی دوست داری بگو راحت 
    پاسخ:
    ایشالا دفاعتون:)

    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی