کاکتوس

مرداد مهربون

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۲ ب.ظ

صبح مرداد بیدار بشی و هوس پاییز کنی. صبح مرداد بیدار بشه و هوس پاییز کنه. بزنی بیرون و هوا مردادی نباشه. نسیمی بیاد و خورشید کمی دمغ باشه. عصرش بهم برسید و بگه هوس پاییز کرده. بخندی و بگی هوس پاییز کردم. دلتون برای پاییز‌هاتون تنگ بشه و آسمون هم دمغ‌تر بشه. به هم لبخند بزنید که یعنی «مردادی، باشه قبوله! خودتو اذیت نکن! روزمونو پاییزی کردی...»

  • ۹۵/۰۵/۲۸
  • فاطمه نظریان

تابستان

مرداد

هوس

پاییز

نظرات  (۴)

پاییز فقط برای عاشقانه خوبه 
من تابستون رو ترجیح میدم که مناسب تنبل هاست :)
پاسخ:
تابستون که خوبه، خیلی خوبه! اما خب هوسه دیگه! وسط تابستون هم هوس پاییز میشه...
تنبل عاشق هم داریم، نداریم؟!
یه کوچولو داستان پیچید انگار !
اما در هر حال ، پادشاه فصل ها پاییز ...
واسه من پر انرژی ترینه
پاسخ:
چند روزه تهران هواش از وسط تابستونی بودن دور شده. کمی خنک تر شده...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عخی

    :)

    بلی هوا خوب شده 
  • میثم علی زلفی
  • هیچ وقت نتونستم با پائیز و شاعرانه هاش انس بگیرم. درک دوست داشتن پائیز برام سخته.
    پاسخ:
    من هم نمیتونستم. شاید حتی از پاییز متنفر هم بودم. اما خب مثل لوبیا پلو، مثل رنگ بنفش، مثل خیلی چیز‌های دیگه حسم نسبت به پاییز هم تغییر کرد.  خیلی وقت هست که دوستش دارم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی