کاکتوس

گفتم امروز دیرتر به کتابخانه بروم و برخی از کار‌ها را در خانه انجام بدهم. عدل همین امروز که من در خانه مانده‌ام نسیم و نور و چنار بازی‌شان گرفته. آن‌قدر سر و صدا می‌کنند که نمی‌گذارند کار‌هایم را انجام دهم. نسیم آن سوی پنجرۀ رو‌ به ‌رویم لا ‌به ‌لای برگ‌های چنار می‌دود و نور این سوی پنجره، روی موکتِ گوشۀ اتاق با دویدن‌های نسیم و در رفتنش از لای دستان چنار از خنده ریسه می‌رود. خودش که از خنده کردن به نسیم و تاب خوردنِ برگ‌های چنار در هم دل‌غشه گرفته هیچ! با این طرف و آن طرف پریدنش چشمان من را هم قلقک می‌دهد. نمی‌گذارند کارم را تمام کنم...


*عنوان از قیصر امین‌پور

نظرات  (۸)

سلام علیکم
چه کاکتوس‌های خوشحالی و چه کاغذدیواری پاییزی قشنگی! بسیار خوب.
چرایی نام «کاکتوس» را می‌شود پرسید؟

پاسخ:
سلام
ممنون.
خب گیاه کاکتوس را خیلی دوست دارم. سال 91 که در بلاگفا وبلاگی درست کردم صرف علاقه به گیاه کاکتوس اسمش را کاکتوس گذاشتم. بعدش هم خب همچنان علاقه به این گیاه وجود داشت و دوستانم هم با این اسم وبلاگ را می‌شناختند و همچنان اسم وبلاگ کاکتوس ماند. البته یک چیز دیگر باعث شد این اسم پایدار‌تر شود که آن یک چیز دیگر را بگذارید بماند برای من:)
باید خوشحالم باشید
دلتون میاد این صحنه از دست بره؟
پاسخ:
خوشحال بودم. خوب بود. اما خب کارم هم مانده بود دیگر. با استرسِ کارِ مانده خیلی نمی‌شود از این فضا‌ها لذت برد.
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ایول الله. چه حس های خوبی. 
    متن دوست داشتنی بود.

    خدا خیرتون بده روحم شاد شد با تغییرات خانه تان.
    پاسخ:
    چه خوب‌تر که دوست داشتیدش.

    همیشه شاد باشید:)

    +من یک عذر‌خواهی خیلی خیلی بزرگ به شما سر اون کامنتی که داده بودید بدهکارم. هنوزم میتونم جواب بدم؟ دیر نشده براتون؟
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • چرا عذرخواهی ؟؟ این چه حرفیه. :-)
    من از متن صحبت های کلاسی تون و جهتی که به سوالات ذهنی بچّه ها می دهید، استفاده می کنم. 
    البته که دیر نیست. :-) این ماهی برای من همیشه تازه است. متناسب با فرصتی که شما داشته باشید یا نه.

    ممنونم از شما خواهری.
    پاسخ:
    شما لطف دارید.

    پاسخ‌تان را در وبلاگ‌تان کامنت گذاشتم. امیدوارم مفید بوده باشد.
  • آب‌گینه موسوی
  • چه زیبا و خیال‌انگیز؛ هم یادداشت و هم در و دیوارِ خانه! :)
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنونم. خیلی لطف دارید. :)
    همین قدر هم لطف شما بود. بسیار سپاسگزارم.
    پاسخ:
    خواهش میکنم.
  • بانوچـ ـه
  • چه زیبا بوده :)
    پاسخ:
    بلی:)
    خیلی خوشم اومد، عالی بود:)
    پاسخ:
    خوش‌آمدن‌تان به‌مان بسیار خوش آمد:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی