کاکتوس

دل‌های سیل‌زده

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ق.ظ

در شهر‌هایی سیل آمده و خانه خراب‌ شده‌ایم.

صبح مامان با چشمانی پر از اشک از تصویر پسر‌بچۀ دوچرخه‌سوار در سیل گفت. فقط خدا خدا می‌کردم برنامه‌های خبری دیگر این تصویر را پخش نکنند. شب که برگشتم خانه، دوباره این تصویر را در خبرها روی صفحۀ تلویزیون دیدم. عزیز خانۀ ما بود. تصویر را می‌دید و اشک می‌ریخت. صدا و سیما حواسش به دل مادران هست؟ حواسش به دل مادر آن پسر‌بچه هست؟ چند بار دیگر قرار است  این تصویر را نشان دهد و برنامه‎های خبری‌اش را پر کند و دل مادر آن پسر‌بچه، عزیزانش و مادران دیگر را آتش بزند؟

  • ۹۶/۰۱/۲۷
  • فاطمه نظریان

نظرات  (۳)

قابل توجه عزیزان شبکه خبر :)
پاسخ:
:)
  • میثم علی زلفی
  • لازمه ی همدردی یعنی همین! یعنی مطلع شدن یعنی درد را لمس کردن
    پاسخ:
    مطلع شدن دیگران به قیمت اینکه دل مادر آن پسر هر بار با این تصویرها آتش بگیرد؟ واقعا چنین اطلاعی به هدف همدردی با مادر آن پسر به از آتش گرفتن دل او ست؟ من جای مادر پسر باشم می‌گویم، همدردی‌تان را نخواستم! دلم را آتش نزنید!
  • پوریا نوروزی
  • به نظر من نباید نگاه کنند
    یک خانمی را می شناسم که آنقدر خبر های بد پشت سر هم دریافت کرده که بیچاره یک مدت بیمارستان بود . الان کلا همه چیزشو محدود کرده و خبر ها رو براش دوستان و بچه هاش می فرستن و اصولا خبر بد که زیاد تو زندگیش اثر نداره رو بهش نمی گن ..
    فکر می کنم بهتره شما هم همین کار رو بکنید
    پاسخ:
    من خودم سال‌های سال حوادث روزنامه را دیگر نخواندم. الان هم اصلا خبرهای اینچنینی را دنبال نمیکنم و تا حد ممکن نمی‌گذارم مادر و پدرم هم دنبال کنند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی