کاکتوس

شرایط او، برای نیاز من

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ب.ظ
می دانستم این مدت مثل خیلی های دیگر که ماهِ رمضان برنامه های خواب و بیداری شان بهم ریخته، برنامه ی خوابش بهم ریخته و خیلی خیلی کم می خوابد. می دانستم کارهایش همه ذهنی بوده/است و برای بهتر کار کردن به خواب نیاز دارد ولی این بهم ریختگی ها باعث شده خواب سراغش نیاید و از این مساله اذیت باشد.
بالاخره بعد از روزها به دلایلی خواب به سراغش آمده بود و خب چنین آدمی نباید این فرصت را از دست بدهد و خواب رفتن را باید لبیک گوید. اما آن کار را نکرده بود. می دانست به حرف زدن نیاز دارم. با همه ی خستگی ها و نیازش به خواب وقتی گفته بودم برود بخوابد، رو به رویم نشسته بود و گفته بود «میرم، اما تو یک کم حرف بزن».
همان عبارت با شرایطی که او داشت؛ برایم کافی بود تا حالم خوب شود، آنقدر خوب که تا ساعت ها از خوشحالی به خواب نروم و فقط همین یک عبارت ساده را با خودم مرور کنم.


بعضی وقت ها برای این که حالمان بهتر شود باید کمی خودمان را جا به جا کنیم. باید از خودمان بیاییم بیرون. از همان بیرون فقط به شرایط و عکس العمل کسی که برای آرام گرفتن بهش نیاز داریم نگاه کنیم و برگردیم به خودمان. عکس العملش را نسبت به شرایطش و نه نسبت به نیازمان دوباره مرور کنیم و عجیب آرام گرفتن مان را نظاره گر شویم. آرام گرفتن مان را نظاره گر شویم و محبتِ بیش از حد و اندازه ی آرام مان را سپاس گوییم.
  • ۹۴/۰۴/۲۴
  • فاطمه نظریان

نظرات  (۱)

سلام
نمازوروزه هاتون قبول
وبلاگ خوبی داریدموفق باشید
هدر وبلاگتون قشنگه چجوری تهیه اش کردید؟
پاسخ:
سلام.
ممنونم. از شما هم قبول باشه.
چیزی که می خواستم هدرم باشه را اول درست کردم، بعد آپلودش کردم که بلاگ این امکان را دارد در خودش عکستان را آپلود کنید. سپس در قسمت کد قالب وبلاگ(ویرایش CSS قالب فعلی) در قسمت هدر جلوی UR1 به جای آدرسی که نوشته شده، آدس عکس آپلود شده در اینترنت را گذاشتم و بعد هم ذخیره.

+البته باید حواستان به طول و عرض عکستان هم باشد و طول و عرضش را باید با طول و عرض هدرتان متناسب کنید. برای متناسب کردن عرض عکستان مثلا یا باید عرض عکستان را کم کنید یا عرض هدر وبلاکتان را زیاد کنید که برای کار دوم زیر همون header یک چیزی هست به اسم heigh و یک عدد رو به روش هست و اون عدد را میتونید کم و زیاد کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی