کاکتوس

ذو حدین

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ

در مورد مدرسه و کلاس های سال تحصیلی حرف زده بودیم و گفته بود «نظر من مشخصه اما خب گرانبار از اشتیاقات خودم هست». یعنی اگر نظر من را می خواهی، نرو مدرسه و کلاس نگیر. دلایلم را برای مدرسه رفتن گفته بودم و سر یکی از دلایل حرف شده بود؛ «پول می خوام». پرسیده بود «پول می خوای چه کار؟» و شروع کرده بود مسخره کردنم که «گرسنه ای؟» یا «هزینه ی قر و فرت تامین نمیشه؟ » یا ... گفته بودم «برای اینکه چیزایی که دلم میخواد را بخرم». گفته بود «دلت رو کنترل کن! باید خویشتن دار باشی!». خجالت کشیده بودم و بعدش گفته بود «با خرج کردن لذت نبر! با چیزای دیگه سعی کن لذت ببری». و بعد خودش به حرفش خندیده بود...


من هم یادم رفته بود بگم سر کلاس رفتن برای من، یکی از اون کارهای لذت بخشی هست که به جز خرج کردنه.

  • ۹۴/۰۴/۲۷
  • فاطمه نظریان

نظرات  (۳)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • معلمی عشقه وگرنه با حقوقی که معلما دارن کسی نمیموند. خوش به سعادت همه شماهایی که چشیدید. خیلی اعصاب میخواد سرو کله زدن با بچه های شیرین
    پاسخ:
    دقیقا بحث ما همون حقوقی بود که برای معلم ها نمیمونه و من مسخره شدم که حالا انگار چقدر میگیره که میگه پول میخوام.
    من هیچوقت علاقه ی زیادی به بچه ها نداشتم و قبول دارم واقعا کار با بچه ها حوصله میخواد، اما اگر حس مسئولیت و هدف برای کارت داشته باشی همه ی این چیزها بی معنی میشه و منم در کار با بچه ها همین دو تا چیز تونسته نگهم داره و همین دو تا چیز هم به نحو خاصی برام لذت بردن را به همراه میاره.
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :-)
    پاسخ:
    :)
    هه... یاد خودم افتادم!! :)

    من از اول به همه گفته بودم بچه ها رو دوست دارم و بخاطر پولش نیست که سر کار میرم، اما بازم وقتی کسی از حقوقم می پرسید،خجالت میکشیدم. تا اینکه یه بار عمه ام بهم گفت مگه چقدر حقوق میگیری؟ گفتم! گفت این که پولی نیست. دختر عمه ام گفت مامان! ثواب داره! دیدم راست میگه. خودم حواسم به ثوابش نبود. انگار یه دلیل تازه برای کارم پیدا کردم.
    البته همون حقوق جمع و جور کوچولو، الحق برکت داره...

    پاسخ:

    :)

    برعکس من. من اول با هدف رفتم بدون علاقه ی خاصی به بچه ها و حتی مهم بودن پولش اما خب پول کم کم برام مهم شد. بچه ها هم هنوز برام خنثی هستند و حس علاقه ی خاصی بهشون ندارم. بامزه هستند، خیلی هم بامزه هستند اما اینکه علاقه ی خاصی داشته باشم، اینطوری نیستم هنوزم...


    +تو این مکالمه اون جملهه که «با خرچ کردن لذت نبر! با چیزای دیگه سعی کن لذت ببری» برام مهم بود. من خودم به شخصه مدل لذت بردن هام تغییر کرده...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی