کاکتوس

حال خوب‌ترکن

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ق.ظ

به یک کتاب حال خوب‌ترکن نیازمندم. یعنی حالم خوبه اما شدیدا احساس می‌کنم که نیاز دارم خوب‌تر بشم؛ خوب‌تر و خوب‌تر تر... به کتابی نیازمندم که حتی وقت خستگی‌های دوست‌داشتنیِ کاری هم زودی فراموشی بیاره...

  • ۹۴/۰۶/۰۲
  • فاطمه نظریان

نظرات  (۴)

بابا لنگ‌دراز  رو خوندین؟ اگه نه، پیشنهادش می‌کنم.

پاسخ:
نه، نخوندم. اما کامنتون رو  که دیدم رفتم خریدمش و الان دارم میخونمش:)

پس امیدوارم جین وبستر آبروداری کنه!

من اون زمانی که برای کنکور فلسفه علم درس می‌خوندم، نسخه‌ی انگلیسی‌اش رو خوندم. اینو گذاشته بودم لابلای بقیه‌ی درس‌ها، هرازگاهی بخونم که هم یه‌جور استراحت باشه و هم لغات سختشو دربیارم و حفظ کنم که یه‌جورایی زبان هم خونده باشم. نتیجه این شد که یه چندروزی میزان درس‌خوندنم به شدت بالا رفت؛ از بس زبان خوندم!

ترجمه‌ی فارسیشو ندیدم ولی امیدوارم خوشتون بیاد.

پاسخ:
خوبه! تا به الان که دوستش داشتم؛ فقط نگرانم زود تموم بشه و دوباره بمونم بی کتاب. شدم مثل این بچه‎هایی که یک ذره یک ذره خوراکی‌هاشونو می‌خورن تا زود تموم نشه اما از طرفی هم میخوان همشو زود بخورن چون خیلی خوش‌مزه هست:))
اولش چون کارتونش را دیده بودم فکر می‌کردم اتفاق خاصی نیفته، اما وقتی شروعش کردم دیدم بازم حال خوب تر کن هست.
راستش فکر می‌کنم ترجمه‌ای که من خریدم ترجمه‌ی بدی نباشه یعنی روان خوانده می‌شود اما اینکه در انتخاب لغات و اینا چقدر مناسب عمل کرده رو نمیدونم و در همان حد روان بودن می‌توانم بگویم ترجمه‌ی خوبی است.

از پیشنهادتان ممنونم.
سلام

زنان کوچک هم کتاب خیلی قشنگیه. قشنگتر از کارتونش واقعاً؛ من دیر خوندمش ، بزرگ شده بودم دیگه. :)
ولی در حال خوندنش همه اش میگفتم ای کاش زودتر خونده بودم.

شازده کوچولو هم یه حال خوب کن همیشگیه، با قابلیت اشک در آوردن در حالت اندوه  :))

یه رمان ایرانی هم هست،طولانی نیست، ولی قشنگه، "نه آبی ، نه خاکی" نوشته علی موذنی. من خیلی دوستش داشتم، رمان جنگی ولی لطیف بود، بسیار لطیف.

غزل! غزل بیدل فوق العاده است! و حافظ و سعدی هم! اگر اهل شعر خوندن اید.

خب. همینا.
موفق باشید
پاسخ:
خب فقط شازده کوچولو رو خوندم.
خیلی خوب شد، با خیال راحت بابا لنگ دراز رو تموم می کنم-امشب- چون گزینه بعدی وجود داره.
ممنون از پیشنهادهاتون.
البته من هم وقتی رفته بودم بابا لنگ دراز رو بخرم با یک کتاب آشنا شدم که تصمیم گرفتم اون رو هم یک روزی بخونم، رمان «تیزهوش» هرمان هسه. مخاطبش معلم‌ها و سیستم آموزشی و... است و چند ورقی هم که خواندمش خوشم آمد. و گویا مثل بقیه‌ی کتاب‌های هسه، داستان از تجارب خودش نشات گرفته. البته فاز این کتاب مثل پیشنهادهای شما نیست، اما اینم پیشنهاد من به شما و آقای ابراهیم‌پور:)

دوست دارم کتاب بخونمآآآ ولی حالشو ندارم .. :|
پاسخ:
کتاب خوب بگیرید دستتون، کم کم حالش رو براتون میاره:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی