کاکتوس

تهران، ایران، کره زمین

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ب.ظ
اولین جلسه رفتم سر کلاس مدرسه و خب طبق روال خودم را معرفی کردم. بعد از معرفی، بچه‌ها ازم پرسیدند «خانم، شما کجا به دنیا آمدید؟». در ذهنم برای این سوال دو حالت بیش‌تر نقش نبست؛ تهران یا شهرستان. اما گویا حالت‌های ذهنی بچه‌ها با من متفاوت بود؛ ایران یا خارج از ایران. خب جدیدا هم که در مریخ جریان آب پیدا شده. چند سال دیگر که می‌روم سر کلاس وقتی مخاطب این سوال می‌شوم باید حواسم باشد که حالت‌های ذهنی‌ام از ایران و خارج از ایران به کره زمین و کرات دیگر تغییر پیدا کرده باشد.
  • ۹۴/۰۷/۱۱
  • فاطمه نظریان

نظرات  (۱)

آیا پرسش "کجا؟" هم مثل "آیا؟" یک پرسش دو گزینه ای شده است؟
زمان ما اینطوری نبود ها! :)

+چه خوب که دوباره مینویسید. بخصوص روایت کلاسهاتون خیلی جالبند.
موفق باشید.
پاسخ:
خیلی چیزها رو میشه با خودش و غیرخودش دوگزینه ای کرد. خصوصا که اون خودش خیلی پررنگ تر از غیر خودش ها باشد.

+:)
ان اشاالله که فرصت بشه بنویسم. البته امسال که کلاس هامو ضبط میکنم چون بعید میدونم فرصت نوشتن خیلی داشته باشم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی