کاکتوس

به همین سادگی!

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ
در زدم و رفتم داخل دفتر مسئول ایستگاه مترو. ساعت حدود شش بعدازظهر بود. مسئول ایستگاه و آقای دیگرِ داخل اتاقش معلوم بود حسابی مشغول کار هستند و چهره‌شان شبیه آدم‌های سرشلوغ بود. مسئول ایستگاه سرش را بالا آورد.
«سلام. روزتون بخیر. خسته نباشید»
«سلام. ممنون. بفرمایید»
«خواستم به خاطر این گلدون‌هایی که تو سالن گذاشتید ازتون تشکر کنم»
آقای دیگر سرش را به سمت من برگرداند و هر دو لبخندی زدند. «خواهش می‌کنم»
«خدا نگهدار»
«به سلامت»
همین!

  • ۹۴/۰۷/۲۰
  • فاطمه نظریان

نظرات  (۳)

  • کمی خلوت گزیده!
  • :)))
    پاسخ:
    :))
  • میثم علی زلفی
  • آفرین بر شما!
    پاسخ:
    ممنون.
    واقعاً شنیدن این جور تشکرها حس خوبی داره! هرچتد بیشتر ما خیلی ساده بی خیالش می شویم. ممنون!
    پاسخ:
    درست میفرمایید.
    خواهش میکنم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی