کاکتوس

من و نگار و آقای مجری و کلاه قرمزی

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ

یک شاگرد کلاس پنجمی دارم به اسم نگار. من و نگار سر کلاس آقای مجری و کلاه قرمزی هستیم؛ البته آقای مجری و کلاه قرمزی دهه هفتاد. نگار از اولِ کلاس دست و صورتش تو صورت منه که اجازه میخوام حرف بزنم و البته بعضی وقت‌ها هم اجازه‌ای در کار نیست و خم شده تو صورت من و حرفشو داره میزنه. و من هم مثل آقای مجری هی باید با دستم هدایتش کنم به عقب و سرجاش بشونمشو و برای چندمین بار یک چیزایی رو توضیح بدم.

خلاصه که اگر دلتون برای آقای مجری و کلاه قرمزی دهه هفتاد تنگ شده، میتونید بیایید سر کلاس من و خنده‌های دو دهه پیش‌ را موقع پخش برنامه کلاه قرمزی جلوی تلویزیون سر کلاسِ من-با حرص خوردن‌های من و بی‌توجهی‌های نگار- تجربه کنید. ;)

  • ۹۴/۰۸/۲۱
  • فاطمه نظریان

نظرات  (۲)

  • کمی خلوت گزیده!
  • خخخخخخ
    پاسخ:
    یعنی امسال روانی شدم! روانی‌ها! قشنگ یک روز بعد از روزهای مدرسه(روزهایی که میرم مدرسه پشت سر هم است) من در استراحت هستم و اصلا اعصاب ندارم...  
  • کمی خلوت گزیده!
  • عزیییییزم...
    می فهمم...خوب می فهمم...
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی