کاکتوس

شنبه‌ای به رنگ جمعه

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

شاید سهم من از جمعه نوارِ سفیدِ گیپور خریده نشده برای جیب‌های سارافونم بود. شاید سهم من از جمعه عطری که پسند نشد بود. شاید سهم من از جمعه تاپ گلداری که خریده نشد بود. شاید سهم من از جمعه قدم زدن در خیابان‌های خلوت و پر از برگ‌ زیر یک آسمون پاییزی با یک دسته داوودی بود... شاید سهم من از جمعه داوودی‌هایی بود که شنبه‌ را هم رنگ خودشان کردند...



پی‌نوشت: عکس از خودم است. بعد از تمام شدن پایان‌نامه قرار است سوزن‌دوزی یاد بگیرم و بعد هم تذهیبم را ادامه بدهم. عکاسی هم می‌تواند پشت سرِ تذهیب در صف بایستد. یا حتی اگر پایش درد می‌گیرد، می‎تواند با زنبیلِ پلاستیکیِ قرمزش که دوربینِ دیجیتالش را در آن گذاشته روی تخته سنگی که کنار دیوار است بنشیند و به تذهیب بسپارد نوبتش پشت اوست تا مبادا کسی جایش را بگیرد. فقط باید حواسش باشد چادرِ گلدارِ سفیدش کثیف نشود. 

  • ۹۴/۰۹/۰۷
  • فاطمه نظریان

نظرات  (۲)

  • خیالِ دست
  • چه حس خوبی داره قطار کردن برنامه‌ها برای بعد از تموم شدن کنکور/پایان‌نامه.

    پاسخ:
    بله، کتاب های در صف، مکان های در صف، دیدارهای در صف،...
    سلام

    من عاشق اون توصیفتون از عکاسی شدم ♡ چقدرم به عکس خوشگلی که گرفتید میومد.  :)

    ان شاالله به دلخوشی تموم بشه پایان نامه
    پاسخ:
    ممنون:)
     ایشالا... خدا از تهِ تهِ دلتون بشنوه:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی