کاکتوس

نواندیشان دینی و امام صادق(ع)

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷ ب.ظ

گفتم این مطلب آقای علی‌اشرف فتحی را برای مناسبت امروز، شهادت امام صادق(ع)، با شما هم به اشتراک بگذارم؛ «نسبت میان نواندیشان دینی و امام صادق(ع)». 

  • ۹۹/۰۳/۲۸
  • فاطمه نظریان

نظرات  (۲)

سلام علیکم

مطلب جالب و قابل‌تأملی بود.

بسیار سپاسگزارم.

پاسخ:
سلام علیکم
بله! برای خود من هم مطلب جالبی بود. نوشته‌های آقای فتحی را در کل دوست دارم. از سال ۹۳ کم‌و‌بیش وبلاگشان را دنبال می‌کردم. قدیم‌ها وبلاگشان فیلتر بود و تازگی‌ها سر نزدم. جدیدا از کانال و توییترشان دنبالشان می‌کنم. دوست داشتید دنبالشان کنید. اسم کانالشان تقریرات است.
خواهش می‌کنم.

بسیار خوب! باز هم سپاسگزارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی