کاکتوس

جادوی نقاشی، جادوی حرف زدن، جادوی گوش دادن

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ

به‌ خاطر حرف‌های روزِ قبلش احساس خفگی می‌کردم. ناراحت بودم. حرف زد. جواب ندادم. حرف زد. جواب ندادم. نمیخواستم بد بمونم. یک برگه A4 از کشو کشیدم بیرون. حوصله مدادرنگی نداشتم. جامدادیِ روان‌نویس‌ها را پیدا کردم. همون جامدادی‌ای که گفته بود: «چه رنگ قشنگی داره. با اون دو تا پرنده چه خوبه». روان‌نویس‌ها را ریختم روی زمین. حرف می‌زد. جواب نمی‌دادم و می‌کشیدم. حرف می‌زد. می‌کشیدم. کشیدنم تموم شد. دیگه احساس خفگی نداشتم. مثل قبل ناراحت نبودم. نقاشی را دادم بهش. «ناراحت بودم ازت. احساس خفگی می‌کردم. اینو کشیدم که بدم بهت». میتونستم حرف بزنم. حرف زدم. حرف زدم. حرف زدم. گوش کرد. گوش کرد. گوش کرد. حرف زد. دیگه ناراحت نبودم.



نظرات  (۴)

  • شهریار صامت
  • سلام.
    خوبیه نقاشی اینه که کلی برداشت میتونی ازش کنی. یه داستان. یه دنیا حرف. و این خیلی خوبه. شما هم نقاشی خوبی کشیدین. هم کارتون جالب بود...
    پاسخ:
    سلام
    البته اگر این برداشت‌ها خیلی از مقصود تقاش دور باشه دیگه خوب نیست. ممنون.

    +البته قبلا شبیه این نقاشی را جایی دیده بودم. ایده نقاشی از خودم نیست.
    چه دیالوگ نفس گیری بود‌ ‌‌‌‍.
    هنر کمک حال خوبیه در وضعیت های خفگی
    کم کم دارید جادوگر ماهری میشید
    راستی گل های پیراهن چقدر قشنگ شده
    پاسخ:
    ممنون.
  • میثم علی زلفی
  • آفرین بر این نقاشی
    آن تکه گوشه اش هم نقاشی است؟؟؟
    پاسخ:
    ممنون.
    نه! آن تکۀ گوشۀ نقاشی، یکی از باقی‌مانده‌های کاسۀ شکسته‌شدۀ گل‌سرخی جهاز مامان است که مدتی است قرار است به دست تراشکار سپرده شود و قاب گرفته شود و آویز گردن من شود...
  • دل. بیقرار
  • سلام
    چه جالب! مثل چینی شکستنی هستی! :)
    عمری هم فکر می کردم همچین ایده ای به ذهنم نمی رسید!
    پاسخ:
    سلام
    :)
    ممکن بود یک ایده دیگه به ذهنتون میرسید که عمری به ذهن من نمیرسید:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی