کاکتوس

دستکش‌های صورتی

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ق.ظ

اگر رنگ‌ها رو تو دنیامون جنسیتی نکرده بودیم؛ وقتی دست‌های قرمز و سرمازده‌اش را می‌دیدیم؛ دستکش‌های صورتیمونو راحت‌تر می‌تونستیم تقسیم کنیم. تو داشتن دستکش‌های صورتیمونم راحت‌تر میشد شریک بشن.

گشاد شدن دستکش‌های صورتی هم برامون مهم نبود حتی...

نظرات  (۷)

تا حالا از این زاویه نگاه نکرده بودم :)
پاسخ:
:)

آره، همیشه از زاویه جیب و گرفتن نگاه شده بود:))
  • خیالِ دست
  • اینطوری هم میشه که از دستکش‌هایی که رنگ‌های جنسیتی‌شده ندارند استفاده کنید، یا اینکه همیشه یه جفت دستکش به رنگی جنسیتی‌نشده (ترجیحاً سایز بزرگ) همراه داشته باشید. :))
    پاسخ:
    :))

    بچه که بودیم تو زمستون لباس گرم به زور می‌پوشیدیم. مثلا زیر شلوار مدرسه شلوار نمی‌پوشیدیم، چون شلوار مدرسمون فلان جور وامیستاد. بعد کلی با مامانم سر لباس پوشیدن‌هامون بحث داشتیم. مامانمم همیشه میگفت: «سرما، خوشگلی بر نمیداره» که ما لباس بپوشیم. اما خب گوش نمیدادیم. البته بماند که بعدش از سرما به خود میلرزیدیم چگونه اما کلامی به مامان حرف نمیزدیم که با این به‌خود‌لرزیدن‌های یواشکی به مامان بگیم سرما خوشگلی هم بر میداره و مبادا از غُد بودنمان ذره ای کاسته شود. به هر حال از نظر هستی‌شناسانه، سرما خوشگلی بر‌نمیداشت. حالا اینجا هم باید گفت: «سرما، رنگ برنمیداره» و خب اونوقت مساله‌ای نمیمونه در این خصوص جز کمبود دستکش:)) که اونم خانم ف.ن راه‌حل‌هایی رو مطرح کردن.
  • محمد حیدری
  • سلاااام
    لحظه های برفیت مبارک
    بشکن ساختار رو
    من که شکوندم ، خودکار صورتی و بنفش جزء لاینفک وسایلمه
    تازه یه رفیق داشتم لپ تاپ ش صورتی بود :-) 

    آفرین به زاویه های ناب نگاهت
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم.

    خودکار و نوشتن فکر میکنم قضیش فرق داره یک کم. نگاه جامعه به این مساله متفاوت‌تره.

    ممنونم.
    فکر می کنم اهمیت ندم به این موضوع. وقتی که دست هاش قرمز شده و می فهمم که داره مثل همیشه به روی خودش نمیاره. اصلا دست هاش تو جیب پالتوم. این کیفش بیشتره. عشقشم ناب تر. نفس ها هم نزدیک تر. لب خند.
    ولی اگه موقعیت جیب و پالتو و نزدیکی نفس ها نبود، دو تا دستکش هام مالِ اون. حتی نفس هام برای گرم کردنِ دست هاش.
    پاسخ:
    خب شما اهمیت نمیدی، اما شاید اون بِده! قرار بود(یعنی قرارِ من بود) جیب و گرفتن و اینا رو بذاریم کنار، یک چیز جدید بگیم دیگه!

    بعدش میدونید، من فکر میکنم آدمِ اینکه دو تا دستکش هاشو بده، نیستم. در حد یکیش فکر میکنم بتونم فداکاری کنم.
    بعد نوشتن کامنتم دیدم درباره ی جیب گفتی دیگه پاک نکردم. :))

    فکر میکنم با این موقعیتی که شما من رو گذاشتی توش، از همین الان باید آینده نگری کنم. خب من بهترین راه حل رو این میدونم که مثل آینه که همیشه باید تو کیف یک دختر باشه، یک جفت دستکش مردانه هم وقت های سرما، تو کیفش باشه. حالا یا نصیب مردِ خودش میشه یا دست های یکِ مردِ زحمتکشِ دیگه.
    پاسخ:
    :)
    چقدر خوبید شما.

    +من اگه جای شما بودم، جوابم این بود: «فاطمه خانم، سرما رنگ برنمیداره» :)) 
  • دچــ ــــار
  • آقا من جدیدا زاویه نگاهم رو عوض کردم 
    و یه کاکتوس گرفتم و دارم بزرگش میکنم /یعنی ازش نگهداری میکنم 

    + در واقع نگاهم رو ب کاکتوس عوض کردم:)
    پاسخ:
    متوجه کامنتتون نمیشم :|
  • دچــ ــــار
  • واقعا!

    میگم که قبلا از کاکتوس خوشم نمی اومد 
    ولی الان جدیدا ازش خوشم اومده و خودم یکی خونه دارم و هر روز!! بهش آب میدم :) از دست من نجاتش میدن خانواده !
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی