کاکتوس

زندگی در پیش رو

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۳۸ ق.ظ
حالا که فصل آخر کارم رو برای استاد راهنمام فرستادم و خوابمم نمیاد با اینکه ویرایش‌های فصل‌های قبلم مونده؛ اما دوست دارم به خودم پاداش بدم. برداشتن «زندگی در پیش رو» رومن گاری و تموم کردنش پاداش راضی‌کننده‌ای هست.
محمدِ داستان رو دوست دارم. همونی که طبقه ششم همین ساختمانی که پله‌های مارپیچ دارد با مادام رزا زندگی می‌کنه.
 


پی‌نوشت: این طرح جلد از کتاب رو نسبت به طرح‌های دیگه‌ش بیشتر دوست داشتم؛ برای همینم اینجا گذاشتمش و گرنه که من و رمان به زبان فرانسوی؟!
  • ۹۴/۱۱/۱۲
  • فاطمه نظریان

رومن گاری

پایان‌نامه

کتاب

نظرات  (۱)

  • حسن صنوبری
  • شاید به خاطر خاطره‎انگیزی همان طرح سادۀ ایرانی بیشتر به دلم می‎چسبد
    علی ای حال خیلی دوست دارم من هم روزی کتاب دیگری به همین خوبی را برای کاری پاداش بگیرم. کتابی‎ست که آدم نمی‎تواند فراموشش کند.
    پاداش نیکویی‎ست.
    پاسخ:
    من نتونستم با طرح جلد ایرانی ارتباط برقرار کنم:(
    بله! بله! خیلی کتاب خوبی بود. ممنون از رومن گاری:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی